A siker kulcsa: HAGYOMÁNY

 

Az 1894-ben, William H. Danforth által létrehozott vállalat hamarosan a Purina® védjegyévé válik. Édesapja korábbi tanácsára olyan vállalkozásba kezd, amelyre mindenkor szükség van és amely széles tömegek igényeit elégíti ki. William - megfogadva apja szavait - a Purinát hamarosan a világ jelenetős élelmiszer-alapanyag beszállítóinak sorába emeli.

Már a kezdetektől fogva a márka jól megkülönböztethető jellemvonásokkal rendelkezik. a szlogen "Purina® - ahol a tisztaság mindenek előtt" és a "Sakktábla" logó (1902) hamarosan rendkívül népszerűvé válik a vevők körében. Az első kereskedelmi forgalomban kapható ló- és öszvértakarmány, az OMOLENE, a mai napig kapható. A századfordulótól kezdődően a Purina® megkülönböztetett figyelmet szentel a partnerkapcsolatai alakításának, amely olyan forradalmian új takarmányokon keresztül, mint pl. a Pig Chow (1916) jelentős áttörést eredményez a telepi mutatók javításában.

A folyamatos fejlesztés terjeszkedést von maga után - először, 1927-ben Kanadába, majd az 50-es években Európába és Latin Amerikába. Ezt követte Ázsia az 1960-as években. Az 1970-es évekre a Purina® mint takarmánymárka valóban nemzetközi szintre emelkedik. 2001 óta a Cargill Inc. ajánlja a Purina® márkát a leányvállalatain keresztül a haszonállattartók részére világszerte (kivéve az Egyesült Államokat). Az eredeti profilra koncentrálva - haszonállat takarmány - napjainkban a márka magában foglalja a haszonállat-, baromfi, hal, ló és egyéb speciális takarmányokat. Közel 40.000 értékesítési ponton keresztül több mint 2 millió termelő élvezi a Purina® takarmányokban megjelenő kutatómunkából és technológiából származó előnyöket.